Absintmerken

KING OF SPIRITS GOLD : 100mg Thujon

frankverrees (01/24/05 om 16:56:54):

Hallo,

heeft er iemand ervaring met deze absint!
: KING OF SPIRITS GOLD 100mg Thujon

deze is verkrijgbaar op het net voor 190 dollar per fles!!!!

Kunnen jullie mij wat wijzer maken aub!
Dank u

 

Fokov (01/24/05 om 18:14:13):

Ik heb geen ervaring met de absint in kwestie, maar mij lijkt het een behoorlijk zware rip-off.

 

Helfrich (01/24/05 om 23:06:18):

Wel, een goed product is voor minder geld te krijgen, dunkt me, en redelijkerwijs zou je eerder geld toe moeten krijgen voor het consumeren van dergelijke smeerpijperij. Om dit brouwsel een zeker cachet te geven drijven er allerlei plantaardige resten in rond - naar verluidt zelfs kruidnagelen.

 

noortje van der kooi (02/22/05 om 11:08:27):

Hoi,
Ik heb geen ervaring met deze absinth, maar uit een uitgebreid artikel uit de hp kun je opmaken dat dit de absint moet zijn voor mensen die willen weten waar absint toe in staat is. Hij heeft wel een zeepachtige smaak, wat komt door de alsem. Het groene prutje onder in de fles zijn kruiden, daar zou ik me niet druk om maken. De maak is verder bitter en hij heeft een mooie goudgroene kleur.
In de hp van aug. 2004 (die na te bestellen is) staat een gaaf artikel over absint, waarin veel menrken en soorten onder de loep genomen worden.  Als je het mij vraagt is 190 dollar veel geld, maar misschien de moeite waard, zeker als je voor het effect gaat en niet voor de smaak.
Veel plezier ermee!


frankverrees schreef:

Hallo,

heeft er iemand ervaring met deze absint!
: KING OF SPIRITS GOLD 100mg Thujon

deze is verkrijgbaar op het net voor 190 dollar per fles!!!!

Kunnen jullie mij wat wijzer maken aub!
Dank u

:)

 

Z.v.E (02/22/05 om 17:38:24):

noortje van der kooi schreef:

maar uit een uitgebreid artikel uit de hp kun je opmaken dat dit de absint moet zijn voor mensen die willen weten waar absint toe in staat is.
Hallucineren?

Hij heeft wel een zeepachtige smaak, wat komt door de alsem
Lekker!

De maak is verder bitter
Natuurlijk.

is 190 dollar veel geld, maar misschien de moeite waard, zeker als je voor het effect gaat en niet voor de smaak.
Dus toch hallucineren met een vieze smaak?

Met alle respect.....

Laat zoiets gewoon staan en koop een goed produkt (zie dit gehele forum voor goede info) en laat je niet verleiden door dat soort beweringen in de media.

quote site HP de tijd:
Liefhebber en schrijver Hafid Bouazza over de beste merken en de bizarre effecten van de ‘groene fee’

Bizarre effecten?

;D

 

Helfrich (02/22/05 om 19:51:10):

Er zijn genoeg middelen om allerlei 'effecten' te ervaren voor veel minder dan 200 ballen. Wie voor de smaak van absint gaat hoeft een dergelijk bedrag ook niet neer te tellen. En verder is Hafid Bouazza zelf een bizar effect.

 

BAR-WISDOM-BAR-scientist (11/17/05 om 01:41:44):

I.V.B. met die absinth king of spirits GOLD is dat het 100 mg thujong bevat als je weet dat de lmeeste geen of maar 10mg thujong bevatten, thujong de stof waar je van halicuneert of anders genoemd wormwood maakt hem zowat illegaal dus een absinth zonder thujong is voor mij geen absinth,als je dat duur vind is er the next best thing en dat is ABSINTH 35 die 35 staat voor 35mg thujong van het merk L'OR kun je krijgen voor een goede 33euro per fles maar zou volgens de echt absinth liefhebbers te zoet en onatuurlijk van kleur zijn dus die king of spirits gold blijft het beste maar daar betaal je dan ook voor greets

 

Z.v.E (11/17/05 om 07:55:48):

Grapjas.

 

Barski (11/17/05 om 22:56:14):

Haai BAR-WISDOM-BAR-scientist, punten en hoofdletters zorgen voor verhoogde leesbaarheid. Maar ja, dan moet je ook weer wel iets zinnigs te melden hebben, anders hebben we er weinig aan.

 

project2401 (02/04/07 om 18:09:45):

King of spirit is echt een super lekkere absinth ik heb hem gedronken in antwerpen bij de absinth bar.

http://www.brasserieappelmans.be/absinthbar/main2.html

Schrik niet 16 euro per glas is iedere slok meer dan waard als je van absinth houd:>

 

Christian (02/04/07 om 18:55:13):

Dit is [u]geen [/u]absint,maar gootsteenontstopper.

 

Helfrich (02/04/07 om 20:52:03):

Inderdaad. King of Spirits Gold is schandalig hoog geprijsd, niet te beffen en bovendien geen absint. Niettemin, fijn dat je genoten hebt, project2401.

 

radioflux (02/05/07 om 00:37:30):

project2401 schreef:

iedere slok meer dan waard als je van absinth houd:>

Als je van absinth houdt. Ik twijfel er niet aan.

 

Absintmerken