Absintmerken

KING OF SPIRITS GOLD : 100mg Thujon

frankverrees (01/24/05 om 16:56:54):

Hallo,

heeft er iemand ervaring met deze absint!
: KING OF SPIRITS GOLD 100mg Thujon

deze is verkrijgbaar op het net voor 190 dollar per fles!!!!

Kunnen jullie mij wat wijzer maken aub!
Dank u

 

Fokov (01/24/05 om 18:14:13):

Ik heb geen ervaring met de absint in kwestie, maar mij lijkt het een behoorlijk zware rip-off.

 

Helfrich (01/24/05 om 23:06:18):

Wel, een goed product is voor minder geld te krijgen, dunkt me, en redelijkerwijs zou je eerder geld toe moeten krijgen voor het consumeren van dergelijke smeerpijperij. Om dit brouwsel een zeker cachet te geven drijven er allerlei plantaardige resten in rond - naar verluidt zelfs kruidnagelen.

 

noortje van der kooi (02/22/05 om 11:08:27):

Hoi,
Ik heb geen ervaring met deze absinth, maar uit een uitgebreid artikel uit de hp kun je opmaken dat dit de absint moet zijn voor mensen die willen weten waar absint toe in staat is. Hij heeft wel een zeepachtige smaak, wat komt door de alsem. Het groene prutje onder in de fles zijn kruiden, daar zou ik me niet druk om maken. De maak is verder bitter en hij heeft een mooie goudgroene kleur.
In de hp van aug. 2004 (die na te bestellen is) staat een gaaf artikel over absint, waarin veel menrken en soorten onder de loep genomen worden.  Als je het mij vraagt is 190 dollar veel geld, maar misschien de moeite waard, zeker als je voor het effect gaat en niet voor de smaak.
Veel plezier ermee!


frankverrees schreef:

Hallo,

heeft er iemand ervaring met deze absint!
: KING OF SPIRITS GOLD 100mg Thujon

deze is verkrijgbaar op het net voor 190 dollar per fles!!!!

Kunnen jullie mij wat wijzer maken aub!
Dank u

:)

 

Z.v.E (02/22/05 om 17:38:24):

noortje van der kooi schreef:

maar uit een uitgebreid artikel uit de hp kun je opmaken dat dit de absint moet zijn voor mensen die willen weten waar absint toe in staat is.
Hallucineren?